Hemmafru

Idag är jag hemma och fixar, Bella & killarna jobbar till kvällen. Känt mig riktigt duktig, har städat, handlat, burit upp flyttkartonger på vinden mm och ikväll när Bella kommer hem ska jag laga mat; lax, potatismos & hollandaisesås. Mums va!

För övrigt var jag och handlade på ICA nyss, känns svenskt och hemma : ). Och Felle, jag köpte massor EuroShopper-mat! hehe.

Känner mig som en hemmafru, fast det sura är ju att jag får försörja mig själv, men men, sånt är livet..



Har sökt endel jobb idag, flera på Glitter runt om i Oslo, tack vare Sampan som hållt lite utkik på deras hemsida, tack Sampan! Har även sökt en anställning om att fixa med lunch på någon arkitektfirma.. Första dagen jag är hemma själv och jag är redan uttråkad, vill ha jobb nu!

Nu ropar Dr.Shepard & gänget på mig, de tyckte det va längsen jag kollade på Greys! (igår..) Ha de!

Puss

Kommentarer
Postat av: cicci

duktig du är hemmafrun :D

hoppas det fixar sig med jobb för dig snaart!! :)

puss

2010-01-11 @ 14:52:36
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Duktig du har varit då! :D

2010-01-11 @ 15:03:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0