Hemma

Nu är jag hemma. Eller jag har ju varit hemma en stund. Jobbade till 9 ikväll.. ganska så trött är jag nu. Men idag har jag haft i stort sett fullt upp på jobbet. KUL!



Fick post idag, ett brev från skatteetaten med mitt norska personnummer & ett paket hemifrån. TACK mamma! Jag har läst brevet och jag hoppas verkligen ni får bra väder i Thailand, det är ni värda!
Nu när jag har norskt personnummer kunde jag aktivera mitt norska kontantkort. Vill inte skriva numret här i bloggen, men jag tror att alla har fått det. Jag skickade mejl på facebook. Men om det är någon som vill ha det som inte fått det, lägg en kommentar.


Svar till Lisa. Jag vill mer än gärna att du kommer hit & hälsar på!!! :D Saknar dig & alla andra där hemma! Kom en helg i en jämn vecka, för de helgerna är jag ledig! :D

Alla som vill får komma och hälsa på i våran mysiga med numer ganska så trånga lya :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!vad kul att jobb och leverne är bra.Hoppas att det fortsätter så,och att det ordnar sig för Isa också.Ha det great.KRAM.

2010-01-13 @ 08:00:56
Postat av: viktor.

fanns det en gillaknapp på en icke-tom postlåda så hade vi tryckt där! älska post!!!



då ses vi esc-veckan då!:D



pame!

2010-01-13 @ 19:36:58
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0