Hemma igen från en tripp till Storo

Bella & jag tog trikken upp till Storo Storsenten. Där hittade vi en svart liten fin grytlappsom vi köpte, så nu är alla glada igen :)

Annars så lämnade jag in cv till Levi's och en hälsokostbutik. Hoppas grymt mycket på svar från Levi's-butiken, för där jobbade det bara svenskar och de verkade grymma. Jag köpte även ett pannband så att jag kan sluta frysa om öronen eftersom jag inte gillar att ha mössa :D

Nu ska jag gå in till vardagsrummet och umgås lite med Bella & killarna, Tjao! (eller de kom visst hit nu..)


Hur skulle vi klara oss utan Skype?




Jag i mitt nya, fina pannband från Cubus!



Lite miniatyrpics på trikkresan till Storo och en ny grytlapp.

     


Kommentarer
Postat av: cicci

köpte också ett pannband idag :D

2010-01-07 @ 20:38:56
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0