Hej då!

Nu är ALLT packat, jag har ingen säng här hemma utan inatt får jag dela med världens bästa syster. Mysigt såhär sista natten hemma. Har sagt hej då till mina vänner, kommer sakna dem massor! Men vi kommer ju ses om inte allt för lång tid, det vet jag :)

Jag som tänkte att jag skulle somna tidigt ikväll eftersom jag ska gå upp 05.15. Men vips så är klockan snart 11...

Aja, nu drar jag, vet inte när jag kan blogga igen men jag hoppas att det kommer finnas något internet att snugga på tills vi fått vårat eget.

PUSS




Kommentarer
Postat av: lisa.

hejdå älskade bells!<3

kommer sakna dej något enormt också. meen, så fort det finns tid över så hoppar jag på tåget och kommer och hälsar på. love you, raring, och ett stort jävla lycka till! pusspusspuss<3

2010-01-01 @ 22:55:57
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0