Första dagen på Ottar

Hej, nu har jag precis kommit hem från första dagen på jobbet och det känns greit! Mina uppgifter är att handla på ICA sen ställa fram bröd, pålägg, dricka och sallad.
Väldigt krävande ; )
Sen ska jag såklart sätta igång diskmaskinen också! Det gick bra och tiden gick väldigt snabbt.

Nu ska jag & Bella storhandla och sedan ska vi städa! Förresten så ringde nyss Glitter på Kolbotn Torg och frågade om jag fortfarande var intresserad av deras stilling, så jag sa ja och de skulle ringa senare och boka in en intervjutid.

Jag vet varför jag trivs så sjukt bra här i Oslo, för att det känns som hemma :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Woho! Glitter ;D

2010-01-18 @ 15:17:19
Postat av: Mamma Kicki

Skönt att första jobbdagen gick bra. Sen får vi hoppas att du får gå runt och glittra lite oxå!

2010-01-18 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0