Fika & Nya skor

Tjo!

Nu har jag varit och fikat med Rebecca och hennes vän Daniel. Det var riktigt kul att träffa Rebecca igen, efter hur många år som helst, 4, 5 kanske?? Vi var på ett jättemysigt fik, många svenskar och god caffe latte :)

När jag kom hem så gick jag till posthandeln och hämtade ut mitt paket med nya skor i, ÅÅH så snygga dom var, och sjukt sköna! Riktigt nöjd :) tack mammi&pappi för att ni vidarebefodrade dom! Bella fick sitt paket direkt i brevlådan för det va lite mindre, så nu kommer hon med glad när hon kommer hem från jobbet. Vid 21.. vad ska jag göra tills dess? Saknar henne när hon är på jobbet ;)


Mina nya, fina skor!




Imorgon ska jag (förutom jobbsökande) nog träffa Rebecca igen. Hon var ledig så vi kanske skulle ses och eventuellt kommer hon upp och kollar på lägenheten! Hon tipsade även om att Gina Tricot i stan sökte 80% butiksmedarbetare så jag ska traska dit imorrn eller på torsdag och lämna in cv.


 Nu ska jag se på True Blood (Hedda läs:season 2!!), har ju kollat klart på de avsnitt som släppts av Greys, så måste underhålla mig med något annat tills Bella kommer hem!

Vi hörs, ha de!

Kommentarer
Postat av: lisa.

sv till bella: vad härligt då! :D alltid kul med folk i samma ålder, det är ju oftast lättare att 'klicka' med varandra då. haha, jaadu, snacka om att världen är bra liten alltså.

jorå, här knallar det på som vanligt. mycket jobb för min del. känns inte som jag är någon annanstans än på ica just nu. haha. meen, så fort alla arbetskamrater kommer hem från sina skidsemestrar så tänkte jag ta lite ledigt. åka till götet och kanske ta en tur upp till er!? :) puss, du är saknad!<3

2010-01-12 @ 18:02:08
Postat av: TH

Nu är farsan inne på bloggen och då blir det kontroll av alla norske gutter. Ser väl OK ut än så länge. Se till bara att de är hyfsat praktiskt lagda annara är det inget att ha. Snygga känger förresten! Värre har man sett på sin tonårsdotter / TH

2010-01-12 @ 20:10:32
Postat av: Onkel Mats

Tjena Mymlan!



Tack för tipset! Kul blogg. Kommer att kolla upp hur ni har det då och då. Lycka till med jobbsökandet. Om du tröttnar på livet som invandrare är du alltid välkommen att hälsa på oss i civilisationen (läs Stockholm). Allt är bra med oss. Mia-Plutt är lika busig som vanligt. Ha det gott/Onkel M

2010-01-12 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0