Duktig

Bella

Idag känner jag mig riktigt duktig. Jag börjar inte jobba förns kl 14 och jag har hunnit med massor nu på förmiddagen. Jag gick upp 9.15 med Isa och åt en god frukost. Sen har jag diskat, pratat med Familjen på skype. De är ju i Thailand som ni säkert redan vet. Sen har jag också strukit och nu lagar jag lunch!

Riktig effektiv känner jag mig. Lunchen ska vara klar tills Isa kommer hem vid 13.00. Då äter vi den tillsammans och sen är det dags för mig att gå till jobbet vid 13.30. Mitt jobb som förövrigt är kjempegreit. Jag gillar det! Har inte ångrat mig en endaste liten sekund att jag flyttade hit till Oslo. Ni måååå komme hit snart mina vänner!!!!! <3






Kommentarer
Postat av: Cornelia

måste säga att jag är jävligt avundsjuk på er!;p men skitkul att det går bra för er, och jag kommer gärna och hälsar på nån helg:) puss på er!

2010-01-26 @ 14:18:21
URL: http://sassyminx.blogg.se/
Postat av: lisa.

tyvärr så var jag så envis imorse så jag gick till jobbet trots feber, och nu efter ett 8timmarspass kan jag ju inte påstå att jag mår bättre. usch, dumma mej! :( men nu är jag ledig i 24 timmar så här ska det vilas! mår du bra då raring? saknar dej som attan bells.<3

2010-01-26 @ 16:46:49
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: cc

gud så kul att du gillar jobbet och att det är bra:)

jaa nångång vill ja såklart komma o hälsa på!! :)

saknar dig <3

2010-01-26 @ 17:13:18
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0