DnB NOR

Det är min nya bank. Kom precis hem efter mötet med Knut. Jag har skrivit på sisådär 10 olika papper, MINST! Men nu är i alla fall depositumkontot, hemförsäkring, eget bankkonto, kort & internetbank fixat!
Hade inte tänkt fixa bankkonto på DnB NOR men för att få ha hemförsäkring hos dom var man tvungen att ha internetbank där... så då fixade jag hela skiten när jag ändå var där.

Här är korten lite annorlunda mot i Sverige. Man måste ha en bild på sig själv på kortet, ni vet sånna dära härliga pass/legg/körkortsbilder som är såååå snygga! :D

Mitt skulle komma på posten snart, så nu har jag något att vänta på!

Nu ska jag koka ägg och platta håret. Isa kommer hem vid kl 13 och då ska vi äta lunch tillsammans innan jag måste dra vid 13.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0