Bättring

Idag ska det fan i mig bloggas! Det är måndag och jag är fri. (fri = ledig på norska). Isa är på jobb & grabbarna gick precis utanför dörren. De ska säga upp sig idag. Securitas var inget drömjobb direkt. De har redan sökt massa nya jobb så vi hoppas de får något nytt snart.

Jag ska äta frukost nu, fixa mig, skriva handlingslista, städa & vänta på att Isa kommer hem. Då ska vi gå & handla.

Lovar att jag ska skriva ett långt inlägg om lördagen, med massa bilder! Det finns tid för det idag.

Idag snöar det här i Oslo, vad har ni för väder hemma? Är det fortfarande 1 meter snö?




Lägger upp en bild från tacoslagningen i fredags som ett bevis på att det inte bara är Isa som lagar mat i det här huset ; )

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej!Här snöar det också litegrann.det är lika mycket snö som när du flytta.Jag har resfeber nu!Hoppas det är bättre med dig i dag,annars får jag ta kontakt med nykterhets rörelsen i oslo för hembesök.KRAM

2010-01-18 @ 11:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0