Bank och jobbsök

Mymlan

 

Nu har jag precis duschat och har satt mig framför datorn för att söka jobb. Men måste såklart blogga först! Idag har jag jobbat som vanligt, sen kom jag hem och vi spiste lunsj tillsammans; snabbmakaroner&korv. Sen åkte jag med Bella på trikken och hoppade av vid DnB Nor. Jag har nu skaffat mig ett norskt bankkonto och hemförsäkring. Skönt att ha det fixat, för nu kan jag få min första lön nästa vecka med :)


Senare kommer vår handyman Björn Emil och hjälper oss med att fixa lösenord på det trådlösa internet, så att ingen snyltar på oss! (som vi iofs gjort i tre veckor på någon annan, men men..) och så blir det nog en tur upp till Storo, måste lämna tillbaka en nätkabel som vi köpte men inte behöver, och Bella ville att jag skulle komma upp dit till att hon slutar vid 21, så vi kan åka tillsammans hem, så då gör jag väl det! För är man sambos så är man ju :)

Nu ska jag börja med jobbsökandet, hade!

PUSS


Kommentarer
Postat av: cc

lycka till med jobbsökandet! :)

2010-01-26 @ 17:14:19
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0