Alene

Jag hade precis skrivit en ordlista på alla nya ord jag lärt mig sen jag flyttade hit, men sen blev Isas dator knäpp så allt försvann. Men det kanske ändå inte är någon som bryr sig om vilka nya ord jag lärt mig?

Alene är i alla fall ett av dem och det betyder ensam. Och alene det är jag just nu för Isa har nämligen bortamatch ikväll. Jag gav henne tillåtelse till det eftersom jag ändå ska jobba kl 10 imorgon. Så nu ligger jag i sängen och ska se på nåt, antingen något på svt play om det inte laggar sönder annars får det bli sällskapsresan igen. Ser typ en kvart varje kväll för sen somnar jag :P

Internet som skulle komma idag har inte kommit men Bemma ska ringa imorgon och spör var dem höll hus.

God natt


Kommentarer
Postat av: c

vad är det isa är ute o far om? vem har hon träffat? :)

2010-01-23 @ 14:09:32
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0