4 januari

God morgon!
Idag kanske Oslo-bloggandet kan sätta igång ordentligt. Nu har vi nyss gått upp, eller Isa & jag har gått upp. Vi ska snart väcka Jacob, då det är dags för frulle. Sen bär det av till salongen i Storo där jag ska klippa Jacob. Vi hoppas det kommer gå vägen så att jag får jobbet!

Igår hade vi tänkt handla lite mat, då vi tex inte hade något bröd till frukosten idag. Men allt är stängt här på söndagar så det gick inte så bra. Som tur är hade mamma skickat med lite knäckebröd så vi har i alla fall något att äta nu. Efter att jag har klippt Jacob så ska vi göra våran första storhandling. Vi har skrivit en matsedel för hela veckan ;) duktigt va?



Här bor vi. Port nr 1 av 3 för att komma in till oss. Det är inte lätt att ta sig in hit då det är både nyckelkort och kod som gäller.



Söta va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0