Update från Grünerlökka

Mymlan


Nu har vi gått en runda på Grünerlökka, men vi fick inget napp så vi drog hem igen. Så här ligger vi i varsin soffa, med datorerna i knät och MTV på i bakgrunden.

Igår var jag hemma hos Björn Emil i Sandvika, vi åkte till IKEA! Det kändes svenskt och ännu svenskare blev det när kassapersonalen också snackade svenska. mums : ) Sen tog vi oss också en sväng in på Lefdal och köpte en grillpanna. Idag åkte vi till Hamar, hälsade på Björn Emils mamma och bror. Tog oss även en sväng in på Lefdal i Hamar, för ovanlighetens skull. Jag har snart besökt Norges alla Lefdal, det ni! Annars så händer det inte så mycket, jo åkte längs med Mjösa idag, Norges största sjö, grymt va.

Nu är jag trött och ser fram emot en redig sovmorgon imorrn!



Thorvald Meyers i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0