Träning på G

Mymlan


Nyss hemkommen från jobbet! Jag och Bella ska ju börja träna på Elixia, så jag behövde köpa ett par träningsskor, (har varken några här eller hemma i Sverige..) Så jag sprang in på Inter Sport och hittade ett par sköna Reebok som det var tillbud på!




Så nu längtar jag tills att vi kommer igång med träningen!

Ikväll blir det IKEA. Vi tar gratisbuss ut till ett av Oslos ikeor och så ska vi inhandla värmeljus och kuddfodral. Vi hade med oss massor värmeljus hit men eftersom vi tycker om att mysa till det så är dom nu slut : )

Nu ska jag käka lunch och kanske sätta på någon bra film! Lite jobbsök hinner jag nog också med innan Bella kommer hem.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0