Sovmorgon

Bella

Idag unnade jag mig en liten sovmorgon, det var skönt :) Nu har jag precis ätit frukost och snart är det dags för disk följt av fix. Eller tvärtom.

Jobbar 13-20 idag, Isa ska till Bemma ikväll och kommer inte hem förns imorgon så det blir en ensam fredagkväll. Men som sagt jag jobbar till 20 så är inte hemma förns 20.30 sen jobbar jag kl 12 imorgon så Isa & jag skulle ändå inte hinna hitta på något.

Vad händer annars i Oslo?
Jo det händer faktiskt nästan ingenting. Jag jobbar mest hela dagarna känns det som och när jag inte jobbar så äter jag mat eller sover ; ) Näe men det är ju så tråkigt väder så man vill inte gå ut och hitta på nåt, och vi har inte pengar till att gå på stan vilket jag egentligen skulle vilja göra vaaaarje dag! Helgen blir nykter men nästa helg ska vi på Maskinen! :D Det ska bli kul!

Nya inneboende?
Det går väl sisådär. Vi har flera intresserade men de som har första tjing just nu verkar inte kunna bestämma sig till 100%, vilket är ganska irriterande då det som sagt finns flera som är intresserade. Vi vill ha någon till Mars så vi slipper betala en till hyra själva. Jag kommer bli ganska sur om de som är på G nu inte flyttar in till Mars då vi kunde ha fått några andra istället.



FRUUUUKOST! som är det godaste på hela dagen!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej!Det låter ju bra med en vit helg.Jag har aldrig sett så mycket snö som vi har här nu.Så här är inte heller roligt att vara ute.Längtar tillbaka till sol och värme.Ha iallafall en bra helg även om det är med jobb.Puss&kram obs Freja hälsar också

2010-02-05 @ 12:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0