Shopping

Bella

Förklaring från tidigare inlägg. Akebrett är typ kälke/åkbräda... något att åka på helt enkelt.

Här kommer lite bilder från dagens & gårdagens shopping.



Blommor & krukor inhandlade vi. 2 stycken sådana här til vardagsrummet. Det gjorde genast rummet mycket
mysigare.



3 små kaktusar med krukor till badrummet. Söta va?



Blockljus med fat. Doftar ljuvligt!



Svarta kuddfodral.



Idag var vi på vårt älskade Clas Olsson och köpte termosar. Det var 1 för 89 eller 2 för 129 så vi tog 2!



Denna fina köpte jag idag för mina lönepengar, är det likadan som du har Felle?



Och den här väskan som jag gått och suktat efter!!!!



Varsin vattenflaska har vi köpt också till träningen. Den rosa är min såklart!



Visst ser våran lägenhet mysig ut på de lilla ni ser? Ni mååste komma hit snart och hälsa på! :D

Nu ska vi städa för ikväll får vi ju besök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0