Rustad för krig!

Mymlan

Nu är jag hemkommen från jobbet, har iofs varit hemma ett tag. Har hunnit med att spise och städat lite. Påvägen hem från trikken sprang jag in på Apoteket och köpte mig lipsyl så att det räcker för ett tag. Fanns ju fyra olika "smaker", och kunde inte välja så tog alla fyra :) Billiga var dom med och verkar bra! Ifall att det blir krig nu så lär jag ju överleva. (Pappa läs: jag lär nog aldrig sluta använda lipsyl, sorry..)



Vid fyratiden idag så kommer det en svensk tjej och kollar på det lediga rummet, ska bli spännande! Så nu vädrar jag och har dammsugit lite, så att det ska vara fräscht. Men dammsugaren är i stort behov av att byta påse så efter "visningen" ska jag åka upp till Storo och köpa dammsugarpåsar på Lefdal. (de har ju tydligen det mesta..) Ikväll kommer det fler människor hit och kollar på rummet! Hoppas någon verkar som en bra roommate och förhoppningsvis hittar vi någon som kan flytta in så fort som möjligt. Vore ju det bästa för då kan vi ju få tillbaka lite på februarihyran.

Här är en bild från igår när jag, Bella & Björn Emil spiste pannkakor med blåbärssylt. Yumyum!


Nu ska jag se ett avsnitt av Desperate Housewives!

KOS&KLEM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0