Mera sovtid!

Mymlan


ÅHH hur irriterad blir man inte när man skrivit värsta inlägget och så råkar man trycka på nån knapp och så försvinner allt?? GAAH!


Ajja, anyways så skrev jag om att jag tog buss 21 till jobbet imorse istället för trikken. Den tar bara fem minuter (tar inte svängen ner till stan) så nu kan jag sova en kvart längre på morgonen och kommer komma hem en kvart tidigare! Mycket bra : )


De ringde från Lene V idag och sa att jag inte fick jobbet.. Men jag är inte så förvånad eftersom jag inte har butikserfaring. Är glad ändå, lyckades ju ta mig till intervju av 250 som sökte! Men idag pratade jag med kontorschefen Lise på jobbet igen och hon upprepade att de skulle försöka fixa fler timmar åt mig, men att chefen vart så upptagen så de har inte kunnat prata mer detaljerat om det än men att efter helgen skulle hon försöka ge besked! Det vore hur skönt som helst om jag kunde jobba fler timmar där då jag trivs på stället och vore skönt att jobba på ett och samma ställe. Det sa jag till Lise och hon lät glad över det så hoppas verkligen på att de kan fixa något snart!


Snart blir det lunsj för min del. Bella är ju på jobbet och Emma & Ida är och picknickar i Frognerparken. De kommer väl hem sen vartefter..


Justja,! Igår var vi ju på Elixia och snart börjar träningen! Längtar sjukt mycket och det finns så mycket pass jag vill gå på så ska försöka att träna så mycket som möjligt, antingen på morgnar (man får gratis frukost där;)) eller när jag kommer hem från jobbet. Mmm detta ska bli kul!



HA DET!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att läsa er Osloblogg ;) Vilket Elixia går ni på? det vid Ringnes park? :)

2010-02-18 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0