MÅNDAG

Bella

Nu är jag redo för jobb. Skulle egentligen jobbat tidigt idag men har bytt så jag jobbar sent idag & tidigt på torsdag istället när Felle & Hedda kommer hit.

Har sovit ensam inatt igen, Isa och jag träffades typ en halvtimme igår sen drog hon igen. Men ikväll ses vi, då vi ska på kurs med mitt jobb. Det är en kurs i lyse striper, alltså ljusa slingor för er som inte förstår norsk. Isa ska alltså vara min modell. Kursen börjar kl 18, så jag går direkt från jobbet. Får se när vi är hemma igen, det lär ta en stund.

Ska berätta lite mer om min helg sen. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej!jag har lysestriper i mitt hår utan kurs.Nu har vi fått ännumera snö.Jag tror jag bryter ihop 27 grader kallt imorse.Har aldrig varit med om en sån här vinter.Puss&kram.ps Vad fint det såg ut i Hemsedal

2010-02-22 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0