Jobbsök

Mymlan


Usch vad tråkigt det är att söka jobb! Vill bara att jag ska få en till deltidsstilling så jag kan vara kvar på Ottar Arkitekter, så jag får väl leta på.. Skulle ju vara skönt om man kunde spara pengar till att resa om ett år eller så!

Om två timmar kommer Bella hem, och jag tänkte laga mat så att den är klar då. Det bli pestokyckling med ris, godaste maten! (Hugos recept från början) Den är inte bara god, utan även sjukt enkel. Bara att steka lök och kyckling, ha i creme fraiche, pesto och champinjoner, sen bara låta det koka ihop, MUMMA! Jag får även San Sebastian-minnen från pestokycklingen för det var då jag smakade den för första gången.

Nej nu ska jag nog småstäda lite, bädda sängen osv. Vi hörs!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0