Hej träningsvärk

Bella

Jag har redan ont i mina ben, jag vill inte veta hur ont jag kommer ha imorgon. Det är träningsvärk jag pratar om. Trots att det gör ont så känns det bra. Och jag längtar redan tills nästa gång jag ska till gymmet!

Jag jobbade till 8 ikväll, efter det har jag bara käkat fiskpinnar och sett på hockey. Ska snart lägga mig i sängen för imorgon jobbar jag 10-17 och på kvällen blir det fest : ) 

Isa är i Hemsedal med Björn-Emil hela helgen så jag är ju ensam. Men mamma du behöver inte vara orolig över att jag ska gå hem själv imorgon natt för Susanna & Erik bor bara nån minut härifrån och de ska också med på fest!

Om någon är intresserad av att kolla in vårat gym så får ni en länk här. http://www.elixia.no/club.aspx?id=8668487

Kommentarer
Postat av: cicci

nice gym! :D

åh härligt att börja gymma då, är också bra sugen på att börja.

ha en bra helg ♥

2010-02-19 @ 22:46:58
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0