FYNDAT I OSLO

Bella

Idag har det varit den stora shoppingdagen här med våra systrar. Det har snöat hela dagen och det är bara blask så vi struntade i korketrekkeren. Vi skulle bara blivit dyngsura med en gång och då hade inte kälkåkningen varit lika skoj.



Såhär ser det ut  i badrummet nu, x antal strumpor på tork.


HÄR ÄR DAGENS SHOPPING!



Isas jeansshorts, 99 kr H&M.



Heddas topp, 79:50 kr H&M.



Isa & Felle köpte varsin t-shirt för 39 kr på Zara.



Isa & Felle köpte också denna för 129 kr på Zara.



Felle köpte denna snygging för 149 kr på Mango.



Hedda & jag köpte varsin sån här för 39 kr på Zara.



Hedda köpte dessa jeans för 299 kr på Jeans Lab.



Isa & Hedda köpte varsin BH för 29 kr på Gina Tricot.



Jag köpte 5 hårband för 39:50 kr på H&M.



Jag köpte gummistövlar för 349 kr på DNA. Äntligen slipper jag bli blöt så fort jag går ut.



Isa köpte denna för 49 kr på H&M.



Felle köpte den här koftan för 150 kr på Vero Moda.



Nu har vi satt upp vårat väggord också :) fint va?

Kommentarer
Postat av: cicci

vilka härliga fynd :)

2010-02-27 @ 19:45:31
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: mamma A

shopping, shopping men var är lusekoftan?

2010-02-27 @ 20:03:18
Postat av: emma

jaa visst är han sööt! hur är de med dig?

2010-02-28 @ 21:33:55
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: viktor.

var det svårt att få upp texten utan problem? funderar starkt på en lila med texten glitter och Glamour. :D



pame

2010-03-02 @ 19:04:10
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0