FEBRUARI

Bella

Idag är det 1 februari. Tiden går lika fort här i Norge som den gjorde hemma, men här känns det mera okej att den går fort. Inte för att jag ser fram mot något speciellt utan för att här händer det grejer. Man sitter inte bara hemma i viken och låter tiden gå.

Jag är fri idag som det så fint  heter på norsk. Solen skiner över Oslo och jag ska börja min dag med en promenad. Jag ska gå till posten och köpa frimärken. Men posten ligger bara 2 min bort så jag får nog gå lite längre än så. Efter promenaden ska jag ta en dusch, sen städa. Vi brukar ju städa på söndagar men igår hade vi ju fullt upp med kälkåkningen osv.. och eftersom jag är ledig idag så kan jag lika gärna städa då.

Efter att Isa kommer hem vid kl 1 så ska vi handla mat, det är en stadig måndagssyssa i detta hushåll. Ikväll kommer Björn Emil hit (inte ovanligt då han nog är här MINST 4 kvällar i veckan). Men ikväll är det lite speciellt, vi ska nämligen åka och köpa en tv sen ska vi fira det med att han ska bjuda oss på middag här hemma. Spännande va?

Ja, som ni hör så är det ganska mycket planerat idag så det är bäst att jag sätter igång! Ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0