Andas ut..

Mymlan

 

Puuh, nu kan jag andas ut.. Jag överlevde mitt livs andra jobbintervju och jag är nöjd : ) Tror dock inte att jag får jobbet då det var 250 personer som sökte, varav ca 15 togs in för intervju (jag en av dom!), så det är nog troligare om någon med butikserfarenhet får jobbet. Men jag blir inte ledsen för det, bara att gå på arbetsintervjuer gör mig modigare och det gillar jag!


Nu ska jag belöna mig själv med något, ägg&majonäs vore ju gott! (Normalt folk kanske skulle köpa godis eller nåt, men jag kör på nåt minst lika onyttigt!) Sen blir det bara mys framför teven hela kvällen, det ser jag fram emot. Och kanske så söker jag något mer jobb?


PUSS till speciellt mamma,pappa,hedda,hugo&unni!


Kommentarer
Postat av: TH

Tack för pussen. Oslo är visst en bra skola, jag menar livets hårda skola. Med jobbintervjuer och annat tufft. Heja på! Pappan

2010-02-09 @ 20:23:40
Postat av: H

Puss

2010-02-09 @ 21:10:44
Postat av: Unni

Pussar tillbaka fran Voltorre. Blev valdigt glad nar jag fick en puss tillagnad mig. Puss, saknar dig!

2010-02-10 @ 18:57:48
Postat av: sara

va ni är modiga som flyttar till ett annat land bara sådär :) Du får säkert jobbet! Jag lyckades få ett jobb där 150 personer sökte en gång! Tro på dig själv :) LYcka till!

2010-02-10 @ 19:46:08
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0