ZUMBA!!

För tillfället ligger jag på sängen och läser lite bloggar. Kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Ikväll kl 20.30 ska vi prova på Zumba på gymmet. Det ska bli spännande, vi har hört att det ska vara sjukt kul!! Det är dock ett väldigt omtyckt pass så vi får se om det finns någon plats över till oss. Men jag ska gå dit en halvtimme innan så jag hoppas att det finns :)

Efter träningen blir det bastning med hårinpackning på gymmets relaxavdelning. En skön kväll med andra ord.



Jag tror att vi tränar på Oslos bästa och finaste gym!!


Nu ska jag laga mat, det blir stekt fisk, blomkål & broccolimos, hollandaisesås & rårivna morötter! :) Vi ska försöka dra ner på kolhydraterna nu dvs pasta,ris,potatis, bröd osv... jag tror de kan vara en orsak till att min mage allt för ofta blir onaturligt uppsvälld efter måltid. Håll tummarna för att det blir bättre!

Kommentarer
Postat av: C

Nee känns så jäävla surt måste jag säga! :( Men med alla mirakelpiller jag fått nu så ska det väl fan bli bra! :P



MM! skojar du, ska drömma mig bort som satan! :) Du måste berätta om zumban sen, det har börjat på mitt gym också precis och är lite nyfiken! :D



Ha det bäääst älsk! <3

2010-08-31 @ 21:23:22
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej!Klart att vi håller tummarna.Vilket fint gym.Hoppas allt är bra.KRAM!

2010-09-01 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0