Tillbaka till verkligheten

Ja nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten för mig. Jag har bara legat i soffan hela helgen och inte gjort nånting. Eller jo, jag har faktiskt fixat med thairesan & tvättat & hängt en maskintvätt. Men det är ju inte så mycket att skryta med.

Men ibland är det så jäkla skönt att bara ha en sån helg när man inte gör nånting. Jag känner mig faktiskt väldigt utvilad och taggad nu.

Idag är det måndag efter en ledig helg vilket innebär att även måndagen är ledig. Anna försvann vid 8 för hon skulle på kurs hos redken. Jag ligger fortfarande i sängen, men ska ge mig upp alldeles strax.

Det som ska göras idag är:
  • fixa i lägenheten med alla nya grejer vi fått i helgen.
  • planera veckans mat och handla.
  • köpa korgar till köket.
  • rensa i garderoben och lägga undan sommarskor och kanske lite sommarkläder. (för nu får man väl faktiskt konstatera att hösten är här.)
  • träna.




Bjuder på en bild från när Annas kompis fia var här.

(Usch vad blek jag ser ut, tur att jag smörjde mig med brun utan sol igår kväll ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0