MAT

Jag säger det igen, gud vad mycket roligare det är att laga mat när man inte måste äta den ensam.



Dagens!



igår la vi in egna gurkor, visst är vi flitiga? :)

Det här blir nog snart en matblogg, hah


Idag har det varit jobb som vanligt. Imorgon är det nyöppning av Storo Sentret där vi jobbar. Det kommer bli sjukt stort, 120 butiker & matställen. Den nya delen öppnas imorgon, det ska bli spännande att se hur det ser ut :)
Men jävligt farligt att jobba på ett senter, man ser ju massa snyggt hela tiden som man vill ha!!!!
Kolla in http://www.storostorsenter.no

Ikväll ska jag spendera min tid med en fin person som snart lämnar landet för att börja plugga i Sverige
. Och denna personen är inte ensam, det är flera som ska lämna landet för att flytta hem och plugga nu. Tråkigt tycker jag, men jag förstår att dem vill göra något vettigt :)

Kommentarer
Postat av: C

Ska han plugga i Norrköping? :) Visste väl att du skulle hamna i Norrköping tillslut, för visst skulle du flytta med din kärlek?! ;) hihi! Önsketänkande från min sida! Luuv ju!

2010-08-09 @ 22:20:44
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej! Tänk du Bella att snart ska vi träffas på riktigt! Jag har ju hört så mycket genom dig genom Anna att det är ju verkligen på tiden:) Kanske man får ett smakprov av mästerkockarna någon gång under helgen... Jäkligt impad över att ni t.o.m. har lagt in egen gurka!:D Ses imorn kväll! Kram

2010-08-11 @ 15:54:33
URL: http://fiaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0