78

Dagarna går snabbt som ni ser och snabbare kommer det nog gå : )

Nu är det strax dags för mig att ta trikken till jobbet. 10-17 är det som gäller idag. Jobbar nu tis - lör sen på söndag ska vi till Liseberg med några från jobbet eller rättare sagt 10 st från jobbet tror jag vi är  : ) Det ska bli skitkul!! :D Vi åker buss från Oslo. Det är bara en tur på drygt 3 timmar. Sen är det ju typ bara 2 helger här sen åker jag hem till Sverige :) Och sen är det oktober, sen är det helt plötsligt november och då kommer Felle & antagligen Simon också hit och ser på håkan sen åker jag med hem till Sverige igen och sen drar vi till thailand. Och när vi kommer hem från thailand är det typ jul!!!!

Sa jag att tiden går snabbt?

Inte underligt att folk lider av stress nu för tiden.



försökte ta en cool bild i en liten spegelask i mitt fönster. gick sisådär.


ha en fin dag alla fina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0