Veckan som gått

Mymlan


Har inte varit hemma och suttit vid datorn så mycket den senaste veckan. Det har ju varit så bra väder så jag har mest varit utomhus och njutit av solen! Lägger upp lite bilder jag tagit med mobilen senaste veckan : )



Sol, kaffe & båtar på Aker Brygge.







Vi har bästa och största innergården så jag, Bella & Mia har hängt ute i solen!



Söndagspizza med Björn Emil på Lekter'n.



Följde med B och kollade på en match han dömde.



Annars så har jag börjat jobba fler timmar. Mellan 5 och 7 timmar har jag jobbat nu varenda dag. Ska bli kul sen när lönen kommer ; ) Har även varit på IKEA fyra gånger denna vecka, köpt flyttkartonger till jobbet och körde själv inne i Oslo för första gången. Var bara nära på att krocka en gång, hehe. Nu ska jag iväg och träna Xycling intervall, HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Anna

häftigt att bo i oslo !

2010-04-16 @ 00:32:04
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Låter som en underbar vecka hoppas nästa blir ännu bättre :D



Kram

2010-04-16 @ 09:21:17
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/
Postat av: pappan

Kul med bilder från Oslo med sol och fotboll. Vad mer kan man önska sig? Hur gick det i matchen? Dömde BE:s kompis OK?

/ pappan

2010-04-17 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0