TUSEN HJÄRTLIG!

Bella

Tusen hjärtlig  som man säger här i Norge.

Idag jobbade jag sent, sen gick jag hem med Susanna. En promenad på 30 minuter.
Var inte hemma förns 22 och när jag kommer hem ser jag att det ligger massa post och väntar på mig!!!

Det var från mina vänner & från släkt. Jag blev så himla glad!!!! :D TACK!!



Kort från Mormor, Lisa, Lina & Moster. Choklad från Susanna.



Påskägg från Lisa. SÅÅÅ JÄVLA GOTT! Godis är ju inte det billigaste här i Norge så det brukar jag inte unna mig.



Det här fick jag av Isa, trosor & nagellack. Som jag hade önskat mig!! :D

Sen fick jag självklart massa fint av familjen på födelsedagen.

Tack igen till allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: lisa.

varsågod hjärtat. :)<3

2010-04-06 @ 22:56:09
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0