The sun is shining for you

Mymlan


Idag skiner solen som bara den! Efter jobbet tog jag mig en sväng ner till Aker Brygge, satte mig på en bänk, drack kaffe, åt frukt och läste. Satt i en och en halvtimme och det var hur skönt som helst! Det var mängder med folk ute och uteserveringarna var smockade.

Tog två bilder med min nya mobil.





På måndag börjar jag jobba fler timmar på Ottar! (YES!) Jag börjar jobba klockan 9 och kanske slutar vid 2-3 snåret. De ska renovera hela kontoret så under tre månader ska vi hålla till i ett annat hus. Så min uppgift blir att packa ner alla pärmar och sånt, utöver att jag ska fortsätta laga lunch ofc. Men ska bli skönt med extra timmar och framförallt extra pengar : ) Det första jag ska göra på måndag är att ta firmabilen ut till IKEA och köpa flyttkartonger, (undrar hur det kommer gå, jag själv körandes inne i Oslo?! får väl hoppas på att jag har gott om tid på mig..)

Förutom att solen skiner och att det tränas en hel del på Elixia så ska Rebecca bo här i några veckor. Hon har precis kommit hem från sin Asien-tripp och ska upp hit igen för jobb. Så det ska bli kul att träffa henne igen! Plus att det blir skönt med lite billigare hyra för allihopa : )

Snart blir det Elixia-power! Vi snakkes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0