SÖNDAG

Bella

Hejsan!
Bloggar just nu hos Andreas, Dennis & Jonas. Magne & Anton är också här. Vi har söndagshäng. De spelar tvspel och jag målar naglarna & bloggar ;) De är så sköna att vara med just för att man inte behöver göra nånting när man är här. Avslappnat helt enkelt. Jag gillar dem!

Igår var vi på födelsedagsfest hos Susanna. Jag mår fortfarande inte bra så tog det lite lugnt och gick hem vid halv 2 när de andra gick ut. Det var skönt för jag somnade direkt och vaknade inte förns kl 1 idag.

Snart ska jag få blodpudding och bacon här. Har inte ätit blodpudding sen jag gick i skolan  vilken alltså är 2 år sedan. Minst! Ska bli spännande att se hur det smakar.


Kommentarer
Postat av: Cicci

vad mysigt med lite grabbhäng :D

vart bor dom då?

2010-04-18 @ 21:21:12
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej!Inte avundssjuk på blodpudding i alla fall.Hoppas du är bättre.KRAM

2010-04-19 @ 18:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0