Skjærtorsdag

Yes, här i Norge är denna dagen så jävla röd som en dag bara kan bli. ALLT är stängt. Förutom gymmet. Så jag ska nog gå dit snart.

Unnade mig en rejäl sovmorgon idag, vaknade vid 12.30.
Igår kväll var Andreas, Dennis & Jonas här, (påskäggen ni vet). Vi lagade tacos, såg på film och solsidan. Hängde i soffan, pratade och lyssnade på musik till klockan blev 3. Det var mysigt!

Nej men jag ska nog ta mig i kragen och äta frukost, diska och sen gå till gymmet! Slänga in en tvätt  också så det finns rena lakan imorgon när familjen kommer.

Vi hörs senare! PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Här hemma i vika packar vi för fullt.

Det blir många kilo av både det ena och det andra.Hoppas solen skiner i Oslo över helgen när vi är där. Vi ses i morgon. Kram

2010-04-01 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0