LÖRDAG

Bella

God Morgon!

Idag är det jobb för mig mellan 12-19. Som tur är så är det alltid massor att göra på lördagar så arbetsdagen brukar gå jättesnabbt. Det hoppas jag den gör idag också för ikväll ska jag på födelsedagsfest hos Susanna! :) Får se hur mycket festande det blir för min del då jag fortfarande inte känner mig frisk.

Igår slutade jag jobbet kl 17 egentligen men lämnade inte jobbet förns 19.30. Susanna och jag tog oss nämligen en liten shoppingrunda i centret innan vi skulle gå hem. Den blev snabbt en lång shoppingrunda. Det var ju lön i torsdags för oss ; )

Slänger upp lite bilder på det jag inhandlade.



Blommiga tights. Har ju ett par i rött som jag köpte för några veckor sen och jag gillar dem så mycket så jag ville ha ett par till! :D



En t-shirt.



Trosor på rea!



Ett somrigt spetslinne.



Och äntligen hittade jag ett par jeansshorts som jag sökt efter ett tag. Blekta och höga i midjan!



Ett par ordentliga hörlurar till datorn köpte jag också. Fick en fet jäkla rabatt tack vare Björn Emil! :D



Gårdagens kväll spenderade jag ensam i lägenheten. Hade flera alternativ att hitta på saker men jag orkade faktiskt inte. Snoret började rinna osv... så jag la mig i sängen och skypade med Anna till typ halv 3 inatt. Det var välbehövligt! Men om alltidalltidalltid när vi pratar så har vi fortfarande massor kvar att prata om, det tar liksom aldrig slut! :D

Jag lagade i alla fall jättegod köttfärssås igår kväll, den hade räckt till en hel familj men tyvärr hade jag ingen att bjuda på middag. Men då blev det matlådor istället! Bättre det kanske.



Ser det inte lite gott ut i alla fall? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjusiga kläder!:) Jag vill också ha lön i oslo;) <3

2010-04-18 @ 19:16:12
URL: http://annnnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0