LÅNGFREDAG

Bella

Idag är det en lång fredag och igår var det fest. Singstarfest närmare besämt, hos Fernando min jobbarkompis. Det var trevligt. Får se om jag orkar publicera några bilder här på bloggen.

Ikväll kommer familjen, det ska bli skoj. Har inte träffat mamma & pappa på 3 månader. Sen fyller jag ju år på söndag också, så jag hoppas dem har med massa presenter :D

Det blev ganska sent igår, somnade nog inte förns halv 5 imorse. Så idag tog jag sovmorgon igen, nu har jag precis duschat och sitter här och laddar upp inför den stora städningen. Det måste ju vara fint när mamma & pappa kommer på besök. Fast vi har faktiskt nästan alltid fint! :)

Aja, tråkigt inlägg. Kanske återkommer senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0