Helgen i bilder

Bella



Det kanske inte syns så bra men det är faktiskt en Saga 27 som åker där nere.



Igår var det alltså fint väder så jag tog en sväng till Aker brygge med Karlstadgrabbarna.



Klas, Dennis & Andreas.





Världsrekord. Högsta legotornet, Isa & hennes mamma har varit med och byggt det. Jag kom dock försent när tornet redan var färdigt...



På kvällen bjöd Isas snälla mamma oss på indisk restaurang. Det var jättegott och mysigt :)





Idag har Isa och jag möblerat om i vårat rum!



Mysigt det ser ut va?



Blixten tar ju tyvärr bort den mysiga känslan. Men här är i alla fall min halva.



Och här har ni då Isas halva :)





Lite ändring i garderobshörnan också för den som vet hur det såg ut innan. Vi var även duktiga och slet ut alla kläder ur garderoben, torkade alla hyllplan, vek och strök kläderna för att sedan lägga in dem igen.



Hörnskåpet som bara har ett enda hörn i hela lägenheten där den kan stå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon bra.

Kram mamma

2010-04-26 @ 07:51:36
Postat av: Carro

Det är blev ju mycket mysigare än va det var innan :)

2010-04-29 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0