FREDAG!

Mymlan

Det är fredag och det är hur skönt som helst. Har jobbat drygt 27 h denna vecka och inte för att det är jättemycket så känns det ändå för jag har aldrig jobbat så mycket, hehe. Men det är skönt med fler timmar! På tisdag ska jag på ännu en jobbintervju. På en klädbutik på Storo. Ååå vad jag skulle vilja ha det jobbet..

Vad som skjer ikväll är det ingen som vet. Hörs!

Mymlan    Det är fredag och det är hur skönt som helst. Har jobbat drygt 27 h denna vecka och inte för att det är jättemycket så känns det ändå för jag har aldrig jobbat så mycket, hehe. Men det är skönt med fler timmar! På tisdag ska jag på ännu en jobbintervju. På en klädbutik på Storo. Ååå vad jag skulle vilja ha det jobbet..    Vad som skjer ikväll är det ingen som vet. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0