14 april

Bella

Solen skiner fortfarande här i Oslo vilken är helt underbart! Det är hur mycket folk som helst ute på gatorna, alla uteserveringar och varenda liten gräsplätt i parkerna är helt fulla. Vart var alla innan solen tittade fram?

Men varken idag eller igår har jag varit ute och njutit av solen. Har inte mått så bra, (ont i halsen, huvet & troligtvis feber) men jobbade igår i alla fall, somnade dock direkt när jag kom hem vid 5 snåret på eftermiddagen. Idag insåg jag  att det nog var bäst om jag stannade hemma så att jag blir frisk. Gillar inte att vara hemma om jag verkligen inte är jättejättejättesjuk, känner mig fortfarande inte frisk men inte heller sjuk. Jobbigt läge.

Imorgon är det i alla fall en viktig dag. Då ska jag på extensionkurs, jag ska alltså lära mig att sätta i löshår med keratinvax. Det ska bli skoj : )


Lite bilder från min kureringsdag.



Gjorde mig en god sallad, sprang över gatan och köpte fetaost. Har inte ätit det på över 3 månader, sen jag bodde i Sverige med andra ord. Hade nästan glömt bort hur jäkla gott det är!!! Tonfisken ser ju inte så tilltalande ut på bilden men den var god den med  ; )



Hade den första insekten på besök i lägenheten idag. En jättehumla i badrummet. Kände direkt hur jag blev trött på våren och sommarens alla smådjur som kommer hitta in hit!



Idag hade jag ju all tid i världen att måla mina naglar från grunden.
nagelbandspeeling, stärkande underlack, vanligt lack, överlack! Lacket sitter så jäkla mycket bättre när man använder under & överlack.



Älskar min nya dator & mitt nya nagellack som jag fick av Isa : )


Nu ska jag se vidare på draknästet & vänta på att Andra Avenyn ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0