Vad händer?

Jo, jag lever i alla fall om någon undrar. Jag ser förjävlig ut i håret, utväxt och pissgula toppar. Alltså är jag i akut behov av en färgning. Vilket jag hoppas sker på måndag, annars blir jag inte glad.
Jag har också börjat göra något som jag alltid sagt att jag aldrig skulle göra... dricka kaffe! Fast jag dricker bara cappuccino från våran nya kaffemaskin på jobbet. Den smakar choklad med litelite kaffesmak. Så det är väl kanske inte riktigt kaffe, men ändå... jag vet inte om jag är stolt eller besviken på att jag faktiskt tycker det är gott. Jag skulle ju ALDRIG dricka kaffe. Man ska aldrig säga aldrig...

Igår blev det en idolmyskväll hos Lisa. Karolina åkte ut mot Eddie, han är absolut ingen favorit eller duktigast. Men helt klart snyggast, så för mig gjorde det absolut inget att det var Karolina som fick lämna. Jag har ingen favorit än, det finns så många som är jättebra bra i år.







Idag är det nog den tråkigaste lördagen på länge. Lisa jobbar, Carro är sjuk, Sandberg är i Växjö, Cicci & Lina ska på golftävling... Vad ska jag hitta på?




Bloggen har varit död ett tag, men nu är jag lite sugen på att ge den nytt liv. Jag önskar mig själv lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0