Tisdag

Idag har det varit full fart på jobbet och när jag kom hem tog jag tag i bokföringen så nu är det gjort, för den här veckan. Imorgon är det den årliga oktobermarknaden här i Viken. Har kikat på gubbarna som styrt och fixat utanför vårat skyltfönster hela dagen. Dragit el, plockat ner gatuskyltar och satt ihop ställningar. Det lär ju bli full fart hela dagen eftersom det är skollov. Jag jobbar ensam hela dagen så kan bara gå en timma på lunchen, men det lär ju räcka. Kom och håll mig sällskap mellan 13-14 ; )

Nu sitter jag & pappa i våran nya soffa och väntar på att den stora resan ska börja. Jag tror det är sista avsnittet ikväll.



Jag har snott Felicias dator så provade att ta en bild med den. Tråkig bild men kolla in lite roligare bilder från helgen på Lisas blogg.


Kommentarer
Postat av: cicci

vad fint :) visste inte att ni köpt det där nytt också :D

2009-10-27 @ 20:21:57
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: cicci

häärligt :) länge sen jag var hemma hos dig, måste komma hem och få se nya soffan också :D

ja det hade jag tänkt att göra :) så imorn ses vi!

2009-10-27 @ 22:08:01
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0