Slut på denna vecka.

Efter några seriösa samtal & lite tårar så slutar den här dagen helt klart annorlunda än vad jag hade tänkt mig imorse när jag vaknade. En hel del tankar och funderingar har virrat runt i mitt huvud. Men det känns bra, väldigt bra.


Imorgon är det äntligen måndag. Jag är egentligen ledig men ska ner till jobbet på morgonen för att ta emot våran praoelev som har sin första dag hos oss imorgon. Sedan ska jag också passa på att få håret färgat av Emma :) Inte en dag för tidigt. Efter det kommer Cicci och hämtar mig så ska vi åka in till stan, linskliniken först & främst och sedan lite shopping hoppas jag!

Nu är det parlamentet och reprisen av Den stora resan som gäller!


Kommentarer
Postat av: C

Jag känner på mig att det här kommer bli SÅ bra! :) Löv U! :)

2009-10-12 @ 13:51:25
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0