Nu nappar det.

Nu jävlar händer det grejer. Isa och jag lade ut annons om att vi söker lägenhet igår och vi har redan fått napp. Vi blev erbjudna att komma på lägenhetsvisning idag kl 13.30!!! Det gick ju inte... men det är så himla kul att flera hör av sig, och att de svarar på våra mejl. Även om det inte innebär att vi kommer få första bästa lägenhet, men det är så härligt att man redan känner att det händer grejer :) Vi bad om bilder och ser lägenheten ok ut så åker vi troligtvis till Oslo någon helg framöver.

Isa gjorde ett impulsköp på en loftsäng igår. Men vi hämtade hem den idag, 500 spänn för en fräsch säng. Vilket klipp! Dock glömde vi sängbotten, så den måste hämtas i veckan. Vi tyckte att det fattades något... och det hade vi helt rätt i. haha 

Nu ska jag hoppa in i duschen för om 30 min är det middag hos grannarna som gäller :) Hoppas det bjuds på något smarrigt för jag börjar bli lite hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0