Dålig dag.

Denna lördag är den tråkigaste på mycket länge. Förra lördagen var det fest, lördagen innan det var jag i Malmö och lördagen före det i Göteborg. Nu sitter jag bara hemma och längtar till måndag, ja ni hörde rätt. Det är helg och jag längtar efter måndag... Det har jag nog aldrig gjort förut. Men på måndag är jag ledig och då ser schemat ut såhär;
  • färgning av mitt hår
  • linskliniken
  • shopping!!!!
Linskliniken är väl inte jätteskoj, men oj så nödvändigt. Jag ser med mina linser men inte med mina glasögon. Nu kan jag inte ens läsa texten på tv med dem. Så den här gången blir det inte bra nya linser utan även nya brillor! Fast jag ska bara be om ett glasögonrecept, sen ska jag köpa brillsen på nätet : ) Mycket billigare!

Ikväll ska väl alla se på fotboll, ja alla utom jag förstås. Kanske att det blir lite fotboll för mig om jag bestämmer mig för att se på Skruva den som Beckham som visas på tv ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0