091012

Idag har jag äntligen fått lite färg i håret. Nu är det mörkt, ganska så jättemörkt faktiskt :) & det känns skiiitbra. Tack Emma!<3


Efter färgningen kom Cicci i min mammas bil för att följa med och skjutsa mig till stan :) Började på linskliniken och där gick allt bra. Min syn har inte förändrats på ett helt år! Den har alltid blivit sämre & sämre sen jag var 15 år.. men nu verkar den ha börjat stabilisera sig. Den ska normalt göra det när man är mellan 20-25 år. Jävligt skönt att den har stannat upp nu för jag tycker det räcker gott och väl med min närsynthet. För de som fattar siffrorna så har jag -5.0 & -5.75... alltså ser jag inte mycket utan mina linser.

Fick även med mig ett glasögonrecept hem så nu ska jag köpa nya brillor.

När linskliniken var avklarad, åkte vi ut till Ingelsta där det blev mat och lite shopping. Håller med Cicci om att thaibuffén i Maxihuset är nya favvostället. Mumsfillibabba! Sedan bar det iväg in till stan igen för ännu mer shopping & sen ut till himmelstalund för att hämta Felicia på skolan.


Lite av dagens shopping, dock är bh'n i fel färg då den bara fanns i vitt på internet.




Nu är det roast på berns, sen sovtajm. God natt.

Kommentarer
Postat av: cicci

så lite så för skjutsen, gör jag gärna om. <3

yes I will think like hell!!!



fina inköp :)

2009-10-12 @ 22:28:48
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: C

ÅH, så jävla fin bh!! den var grym! jag har en liknande, fast inte lika mkt "tyg" under.. :P om du fattar.. men nu är det bara att hitta en bra tröja så att man får visa upp den lite! :P

2009-10-13 @ 11:04:10
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0