Underbara fredag!

Jag är ledig, solen skiner och jag har precis varit på massage hos Lina. Det var skönt och väldigt välbehövligt.
Nu är det bara mitt stökiga rum som jag ska ta tag i, inte det roligaste men jag vet hur härligt det är sen när rummet är skinande rent. Skulle behöva riva ut allt i garderoberna också och rensa lite, men jag får se om jag orkar. Det kommer ju ändå bli en rejäl rensning sen innan flytten och det är ju trots allt kanske bara en månad kvar :D En jääävla månad, jag fattar inte...

Ikväll hoppas jag på fredagsmys med idol hos Lisa :) Jag är assugen på choklad så det måste jag inhandla innan kvällen. Det är jag värd OM jag städat klart tills dess.



Nu ska jag ta tag i skiten!! Blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0