Tummen upp.

Samtalet gick bra, jag förstod nästan allt. Vi pratade i hela 30 min, hon frågade allt möjligt och berättade mer om jobbet och salongen. Allt lät väldigt bra :) Nu har jag två intervjuer bokade den 14 dec. Mer lär jag inte hinna med den dagen, men jag ska ändå fortsätta söka fler frisörjobb. Bara för att jag får komma på intervju betyder ju inte det att jag kommer få jobbet.

Jag säger det igen, det här känns så himla bra & roligt! Äntligen bort från viken, jag ser ett ljus i tunneln liksom. Jag hoppas bara att Oslo lever upp till mina förväntningar. För dem är ganska höga.

Kommentarer
Postat av: s

tummen upp för dig bella. hejar på dig, det här kommer bli kalasbra! :D

2009-11-12 @ 23:34:33
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: totte

oslo är en skit bra stad, du kommer inte bli besviken:)

2009-11-14 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0