Titanix

Ikväll är det åter igen dax för vårat dansband  från Valdemarsvik att ställa upp i dansbandskampen. De gick ju vidare från förra veckan. Självklart ska det hejjas och röstas lite ikväll!



Den här snygga bilden tog jag igår när jag var påväg hem från Lisa.

Dansbandskampen är verkligen inte någon höjdare till lördagsnöje och den här lördagen har varit grymt tråkig. Det enda som hänt är att vi har operation hundtass här hemma. Freja har en spåna i tassen som vi försöker få bort, hon haltar så den gör ju ont. Det är ett jäkla projekt på en stor hund, tur att hon inte är så ömtålig för jag tog i med hårdhandskarna. Vi fick inte ut den och Freja ville inte ligga still längre så nu har vi gett upp för en stund.

I alla fall så kanske jag ska göra mig redo för att det kan bli en spontankväll, det vore kul. Men samtidigt så orkar jag inte...och jag vill må bra imorgon för jag är shoopping sugen. Mamma & Pappa ska till Linköping imorgon och jag vill med dit utan att vara bakis. Aja, vi får se vad kvällen har att erbjuda kan ju faktiskt bli något spontant och nyktert!? :)

Nu ska jag måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0