Tänk om man kunde stoppa tiden...

Veckorna går sjukt fort och imorgon är det exakt 5 veckor kvar till julafton. Det är inte klokt. Jag kanske inte kommer jobba kvar i mer än 5 veckor till... jag förstår det inte och jag kommer nog inte hinna förstå heller. Det kommer bara säga swiiiisch och så är julen över och så är det 2010 helt plötsligt. Jag minns när Anna och jag pratade om hösten 10, då kändes det hur långt bort som helst, nu kan jag se den runt hörnet. Gaaahhh det här med att tiden går FÖR fort kan jag reta sönder mig på så jag lägger ner det här och säger såhär.
Ta vara på tiden och gör det ni verkligen vill och tänk på att ingen annan kommer göra det åt er!




Slänger in en gammal dänga som är jävligt bra tycker jag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Du ser, nu ar hosten 10 runt hornet. Jag tror ditt 2010 i norge kommer bli skitbra:)

2009-11-19 @ 12:19:55
URL: http://annnnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0