Onsdag 4 november

Idag kom årets första snö. Det började redan imorse när jag gick till jobbet sen har det nästan kommit lite hela dagen. Men självklart smälte den ju så fort den landade på backen. Jag hörde att det skulle bli snöoväder inatt så vi får väl se om det är vitt utanför fönstren när vi vaknar imorgon.

Vad har hänt, händer eller kommer att hända?

  • Jag har jobbat och bokfört osv...det gamla vanliga & tråkiga.
  • Jag har fått ansiktsbehandling (Sååå jäkla skönt. Hör av er om ni är sugna, våran gulliga elev är hos oss varje onsdag och gör ansiktsbehandlingar till elevpris, 100kr.)
  • Jag har mitt livs första flyttkartong i mitt rum. Jag har ingenstans att flytta än, men flytta det ska jag. Mejlen rullar in, dock vill de flesta att vi ska komma på visning redan imorgon eller samma dag. Vilket inte är så lätt när vi fortfarande sitter här i skitviken i skitsverige.
  • Vi har en halv älg och ett halvt vildsvin i våran frys. Styckat och klart (nästan) som tur är.
  • Imorgon ska jag till stan och skaffa nytt pass inför den planerade flytten.
  • Imorgonkväll ska jag på 20-årsmiddag.
  • Jag har en stol med 5 hjul och 10 extrahjul men ingen av hjulen passar eller fungerar! Jag är lite arg.
  • Jag ska för första gången i mitt liv söka ett jobb, påriktigt. Det har ju liksom gått som på räls innan. Jag har därmed skrivit mitt första riktiga CV. Fy fan för det. Tur att jag inte är arbetslös! Lider med er.
  • Nu ska jag sova.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: cicci

jaaaaa veeeeeet hahah :D

2009-11-05 @ 14:10:43
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0