#!&%##""!!

Vilken jävla natt, massa konstiga drömmar heeeela tiden. Och varje gång jag vaknade så låg jag med huvudet långt nedanför kuddarna..

Nu har jag en obeskrivlig känsla i kroppen, den är inte bra! Jag tror inte att jag är på så bra humör och jag längtar tills det blir januari och jag får dra från den här jävla skithålan. Det är visserligen med hatkärlek till viken. Men just nu hathathat. Det känns bra, för det vore ju värre om jag skulle älska viken nu när jag ska flytta härifrån. Fatta, jag ska flytta härifrån om en månad!!! Föralltid eller för en stund... vem vet? Inte jag i alla fall, jag tänker ta det som det kommer och bara leva det så kallade livet.

Idag har jag i alla fall haft lite sovmorgon, börjar vid 11. Men jobbar till 6..  det är inte kul på en fredag. Men dagen kommer gå fort det vet jag. Ikväll får vi se vad det blir, det beror på hur det blir imorgon. Om jag ska upp tidigt eller inte.

Ha en bra dag, jag ska försöka att ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0